TERMENI ȘI CONDIȚII

ACVILA TRANS

Conditii generale
Termenii si conditiile de utilizare a site-ului ACVILA TRANS sunt valabile pentru toti utilizatorii.

Parcurgerea site-ului ACVILA TRANS presupune acceptul dvs neechivoc si in totalitate a termenilor si conditiilor prezentate mai jos.

Detalii privind protectia datelor personale
Utilizatorul foloseste site-ul  ACVILA TRANS  prin propria vointa in nevoia de a se informa acceptand implicit conditiile precizate. ACVILA TRANS nu este responsabil pentru daune directe sau indirecte si in special pentru prejudiciul material, pierderea de date sau de program, prejudiciul financiar, rezultate din accesul sau utilizarea acestui site sau a tuturor site-urilor care sunt legate de el. ACVILA TRANS respecta confidentialitatea si va prelucra datele personale in conditii tehnice si organizatorice de securitate adecvata, potrivit Politicii de Prelucrare a Datelor, adoptata in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (”GDPR”).

Conditii generale de rezervare
Va sugeram pentru o buna cooperare sa faceti rezervarea on-line cu cel putin 24 ore inaintea plecarii. Dupa efectuarea rezervarii on-line va rugam sa verificati daca toate datele si orele de calatorie sunt corecte. In cazul in care datele personale sau datele si orele de calatorie au fost completate eronat nu ne asumam eventualele neplaceri ulterioare. Este suficient sa va prezentati la locul stabilit cu minim 20 minute inainte iar in cazul preluarii de la adresa este indicat sa fiti pregatiti de preluare cu 30 min inaintea sosirii reprezentantului ACVILA TRANS. Graficul nostru a fost creeat in concordanta si corelare cu zborurile (decolari/aterizari) in conditii de trafic si meteo normal.
MENTIUNE – in momentul efectuarii rezervarii va rugam sa tineti cont si de sfaturile companiilor de zbor referitoare la ora efectuarii Check-in-ului in aeroport. Din motive de siguranta, alegerea orei de preluare la transferul de dus se va face astfel incat sosirea la aeroportul de plecare sa fie cu minim 3 ore inainte de ora decolarii
– rezervarea este valida din momentul in care ambele conditii sunt indeplinite: confirmarea rezervarii (pasul 1) si dovada platii (pasul 2) .

ACVILA TRANS sugereaza ca in cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic sau prin mail, in vederea cautarii unei solutii viabile de ajutor pentru dvs in functie de disponibilitatile locurilor in acel moment.

ACVILA TRANS va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale într-un termen rezonabil. ACVILA TRANS isi declina orice raspundere pentru intreruperea cursei sau pentru intarzieri datorate conditiilor atmosferice sau timpilor de asteptare in situatiile in care traficul este blocat, restrictionat sau deviat, si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri.

ACVILA TRANS isi rezerva dreptul sa anuleze o cursa in cazul unui blocaj rutier, greva, conditii meteo nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale mijlocului de transport sau circumstante de forta majora ce ar putea constitui un impediment pentru efectuarea calatoriei.

ACVILA TRANS poate returna suma rezervarii pasagerului daca a facut solicitarea de anulare in termenul de 24 ore inainte de transfer. Pasagerul isi va primi contravaloarea biletului in maxim 30 zile de la data depunerii solicitarii la societatea noastra in contul din care a fost facuta plata conform cu rezervarea initiala in baza unei cereri solicitate departamentultui nostru contabil.

Bagaje
ACVILA TRANS precizeaza ca in cazul pierderii sau deteliorearii bagajelor din vina stricta a societatii , se ofera sa despagubeasca conform asigurarii de bunuri si pasageri pe care o detine societatea .
ACVILA TRANS nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc), aflate in bagajul pasagerilor. Pasagerii au obligatia sa-si supravegheze bagajele în timpul opririlor , al debarcarii sau al imbarcarilor de pe traseu.

Obligatiile pasagerului
ACVILA TRANS recomanda pasagerilor:
– sa pastreze curatenia in mijlocului de transport pus la dispozitiede ACVILA TRANS.
– sa foloseasca un limbaj adecvat la adresa pasagerilor si a personalului ACVILA TRANS.
– sa foloseasca un comportament civilizat fata de ceilalti participanti la trafic.
– se interzice fumatul, comportamentul inadecvat, consumul bauturilor alcoolice si a substantelor interzise in mijlocul de transpot .
– se interzice consumul de produse alimentare de orice fel in mijlocul de transport deoarece calatoria catre Aeroport este prevazuta cu un popas, iar, la cerere, se mai poate face o oprire daca conditiile de timp permit.

ACVILA TRANS isi rezerva dreptul de a refuza transportul sau de a-l intrerupe fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului, in cazul in care pasagerul nu respecta conditiile contractului de transport sau adopta un comportament necivilizat in mijlocul de transport, fata de ceilalti calatori cat si fata de angajatii societatii si pune in pericol siguranta transferului .

ACVILA TRANS nu raspunde pentru continutul bagajului in fata legii, pentru ca aceasta responsabilitate cade in dreptul pasagerului care pe tot parcursul transferului este responsabil de drept .

Frauda

Orice intenție de acces neautorizat la site www.acvilatrans.ro, orice incercare de a accesa datele  și modifica structura site-ul  www.acvilatrans.ro, in orice mod, sau de a afecta performantele serverului pe care acesta ruleaza vor fi considerate tentative de fraudare a site-ului www.acvilatrans.ro  si vor fi raportate autoritatilor competente, punand in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) avut  acesta intenție .


Comunicare
Punctele de vedere care contin injurii sau un limbaj neadecvat, cuvinte triviale și chiar amenințări vor fi eliminate din toate comunicările de către societate fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta acțiune.

Întrebări puse frecvent:

Cât durează transferul Constanța - Otopeni?

Transferul Constanța - Otopeni, în condiții optime de vreme și trafic durează aproximativ 3 ore, în care este inclusă o pauză într-o benzinărie de pe autostrada A2.

Cu cât timp înainte de checkin trebuie să fiu prezent în aeroport?

Cu 3 ore înainte.

Ce tip de observații este recomandat să completez în sectiune mesaj din formularul de rezervare?
  • Detalii legate de bagaje suplimentare care ar necesita un transport special (remorcă sau o mașina cu volum mai mare pentru bagaje).
  • Scaun de copil, dacă este cazul.

Cum funcționează?

Rezervare sau solicitare ofertă

Faci rezervarea sau soliciți o ofertă prin telefon, email sau formularele de rezervări de pe website-ul www.acvilatrans.ro.

Confirmarea rezervării sau discuție detaliată a solicitării tale cu consultantul nostru

Un consultant din echipa noastră te contactează pentru a confirma rezervarea sau pentru a detalia cererea ta și a găsi soluția optimă pentru solicitarea ta.

Plata și confirmarea plății

Efectuezi plata prin transfer bancar sau cardul bancar urmând indicațiile de plată primite de la consultantul Acvila Trans, apoi trimiti dovada plății (doar pentru plata în contul bancar) pe email la rezervari@acvilatrans.ro sau pe Whatsapp la +40 749 063 333.

Preluarea pasagerilor de la locația indicată de client

Pasagerii sunt preluați de șoferul desemnat de noi de la locația/adresa indicată de tine.

E

Efectuarea transferului

Șoferul desemnat de noi efectuează transferul pasagerilor la punctul de destinație indicat de tine.

Debarcarea pasagerilor

Odată ajunși la destinație pasagerii coboară din vehicului Acvila Trans. 

CONTACT

NAFI LUX TRANS SRL

CUI: RO42957837
Reg. Com: J13/2145/2020

Banca Transilvania
Cod IBAN: RO54BTRLRONCRT0563522901

Sediul social: str. Dobrogei, nr. 84bis, etaj 1, apt. 4, Constanta, județul Constanța

office@acvilatrans.ro

rezervari@acvilatrans.ro

Contactează-ne

Ne puteți contacta folosind datele de contact sau prin formularul de contact.

6 + 8 =